Saturday, August 13, 2011

Nuzul Quran



InsyaAllah kalau di izinkan ALLAH majlis tadarus perdana yang akan diadakan pada 17 Ogos bersamaan 17 Ramadhan ini akan berlangsung di masjid berdekatan dengan rumah gua. Untuk pengetahuan , majlis ini di organize oleh sahabat gua dan secara tak langsung gua turut terlibat dalam majlis ini. Gua sekarang sudah mula melaksanakan tugas2 dan amanah2 yang diberi sebaik mungkin. Tolong doakan agar majlis ini berjalan lancar dan berjaya dilaksanakan dengan izin ALLAH. Niat kena betul kalau nak melaksanakan program2 sebegini kerana sebagai manusia memang kita akan selalu tersasar dalam berniat. Semoga setiap apa yang kami lakukan mendapat keredhaan daripada ILAHI. Amin.

Petunjuk yang ALLAH beri untuk semua manusia. AL-QURAN.

p/s Alhamdullilah lagi 2 juzuk gua khatam :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...