Friday, April 22, 2011

Nukilan Pertama

Bukan mudah nak keluarkan idea untuk menaip dan mencoret idea

Kadang2 penggunaan bahasa dan idea perlu kritis dan kreatif

That's why saya jarang menulis sendiri kerana belum bersedia

Cuma banyak berkongsi dan meng-cut copy paste idea2 orang

Harap apa yang saya kongsikan diHalalkan oleh tuan empunya idea

Jealous betul bila tengok mereka2 mampu mengeluarkan idea yang bernas
dan penggunaan bahasa yang cantik

Saya cemburu dan sudah tiba masa saya cuba belajar sedikit demi sedikit
untuk memperbaiki penggunaan bahasa dan ayat supaya lebih menarik

Cemburu dalam konteks ibadah dan pembelajaran adalah dibolehkan

Semoga cemburu saya dapat meningkatkan lagi semangat dan kekuatan
untuk mempelajari dan semoga mampu menulis dan berkongsi idea sendiri

Insyallah

GoodLuck for me ^_^

p/s bercita-cita nak jadi typewriter dalam usaha dakwah , ganbatte ! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...